نکته ی جالب



تتلو ترکیب 4تا حرف سادس چه شخص شماو به بیتابیه من سادس

 واقعا به نظرتون الان تو این عکس عمو تتل در حال چه کاریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی تتلو چشم چرون میشه!؟

نچ نچ نچ  نچ 

زنگ بزنم گشت ارشاد بیاد ببرتت ها!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:14---8 آذر 1391
سلام ترانه جون

هرسه تا وبتو دیدم واقعا خوب بود

بهم سربزن اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن
پاسخ:باشه حتما


امین
ساعت22:54---17 آبان 1391
وای ای ول به تو...آفرین ..من و مادرم وحتی بابام خیلی تتلو رو دوست داریم یه چیزی میگم فقط بهم نخندی من رو بازوم تتلو رو خالکوبی کردم اگه بدونی چقد دوسش دارم

من تو فیس بوک هستم و یه بار هم با امیر چت کردم البته فقط چند کلمه ولی شمارشو نداد بهم

گفت میدم اگه گرفتم به تو هم میدم

من وتوخیلی وجه های مشترکی داریم

من رپ میخونم ولی نه بصورت حرفه ای ولی چند تا کار دادم بیرون که فقط در همین سطح شهر خودمون خش شدن ولی آرزوم اینه که با تتلو و پیشرو فیت بدم

من لینکت می کنم اگه کمکی خواستی در خدمتم

ببین میخوام بترکونی
پاسخ:فدات شم تو به دوتا وب قبلیای من سر بزن ببین چه جوری ترکوندم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, 22:35 |- ترانه -|

سجاد تولز